Tips en Informatie
Vraag & antwoord
Samen houden we de natuur schoon
- Comfortabel matras p.p.
- Tent 3 volwassenen + 1 kind, 2 volwassenen +2 kinderen of 3 volwassen personen)
- 2-pits kookstel
- 1 Kookpan en 1 braadpan
- Droogtoilet
- Vaarkaart
Slaapzak of deken
kussen
hoeslaken 80x200cm
aansteker
borden
bestek
stoeltjes
beker
drinkwater
Checkin/Checkout tijden bekijk de specifieke tijden van uw locatie onder locaties
Te laat uitchecken. Er wordt 50,- euro borg per 30 miniuten ingehouden
Gratis parkeren is mogelijk op iedere Flötten locatie.
Bij annulering van de overeenkomst betaalt de recreant een vergoeding aan de ondernemer, deze bedraagt bij;
1. annulering meer dan 3 maanden voor de ingangsdatum, 15% van de overeengekomen prijs.
2. annulering binnen 3 tot 2 maanden voor de ingangsdatum, 50% van de overeengekomen prijs.
3. annulering binnen 2 maanden tot 1 week voor de ingangsdatum, 90% van de overeengekomen prijs
4. annulering 1 week voor de dag van de ingangsdatum, 100% van de overeengekomen prijs.
2. Bij annulering wordt de recreant in ieder geval 25 euro administratiekosten in rekening gebracht. Indien door bemiddeling van de recreant de plaats door een derde wordt gereserveerd en betaald voor eenzelfde periode worden alleen de administratiekosten in rekening gebracht.
Verzetten van een reservering kost 20% van de hoofdsom en kan alleen binnen eenzelfde seizoen en locatie
Het tarief voor verzetten van een reservering ivm onvoorziene omstandigheid kost 20% van de hoofdsom en kan alleen aangeschaft worden op het moment wanner u de reservering maakt.
Bedankt voor het meewerken aan deze schone plek!
Bij het inchecken ontvangt u een een vuilniszak. Ons verzoek is om drijvend plastic en afval op te vissen en mee te nemen naar het Basecamp of in een van de afvalbakken langs de route te deponeren.
Wij moedigen het gebruik van biologisch afbreekbare toiletartikelen aan.